-
WARUNKI WSPÓŁPRACY
OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY RADZIOWI PANEL B2B
Poniżej zapisane zostały zasady dla zamówień składanych przy współpracy przez panel RADZIOWI B2B.
Gdyby, któryś z punktów był dla Państwa niezrozumiały lub mają Państwo dodatkowe pytania prosimy o
kontakt poprzez e-mail office@radziowi.pl lub kontakt telefoniczny +48 792 900 742.
§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1 Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy obowiązują przy realizacji umów sprzedaży zawieranych pomiędzy
„RADZIOWI"” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w miejscowości Brzozów, ul. Fryderyka
Chopina 8a, 36-200 Brzozów, posługujący się numerem identyfikacji podatkowej NIP 6861687349, zwanym
dalej Sprzedającym, a Kontrahentami Sprzedającego.
1.2 Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy mają zastosowanie wyłącznie pomiędzy przedsiębiorcami w
rozumieniu art. 431 Kodeksu Cywilnego.
1.3 Poniższe warunki mogą ulec zmianie, o wszelkich aktualizacjach Kontrahenci będą informowani na bieżąco.
§ 2.
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
2.1 Zamówienia na produkty Sprzedającego są przyjmowane elektronicznej na platformie B2B pod adresem
radziowi.b2b.pl
UWAGA! Ilości paletowe lub większe prosimy zamawiać bezpośrednio z Opiekunek klienta poprzez
wiadomość e-mail lub telefonicznie.
2.2 Minimum do zamówienia – jedno opakowanie zbiorcze.
2.3 Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego edycji lub dokładania do niego produktów.
§ 3.
KOSZTY DOSTAW
3.1 Sprzedający korzysta z usług kurierskich firmy Fedex/DPD, Poczty Polskiej oraz RABEN.
a) PRZESYŁKI KRAJOWE
- paczki do 30kg brutto wysyłamy kurierem FEDEX/DPD lub kurierem Poczty Polskiej
- przesyłki paletowe realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub RABEN
b) PRZESYŁKI ZAGRANICZNE
- paczki do 30kg brutto wysyłamy kurierem FEDEX, TNT
- przesyłki paletowe realizujemy za pośrednictwem przewoźnika Kuehne & Nagel lub RABEN.
W przypadku przesyłek zagranicznych próg darmowej dostawy nie obowiązuję, koszt przesyłki zagranicznej
pokrywa Zamawiający. Wybór przewoźnika dla przesyłek zagranicznych zależny jest od kraju dostawy, wagi
zamówienia oraz aktualnej wyceny.
Sprzedający umożliwia odbiór przesyłek zagranicznych kurierem zewnętrznym, zleconym przez Zamawiającego
– wyłącznie po wcześniejszych ustaleniach.
3.2 Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia towaru, na swój koszt przy zamówieniu minimum pełnej palet
danego produktu lub mix-palety ( różnych produktów – około 700kg ). Dotyczy tylko przesyłek krajowych.
3.3 Koszt transportu za przesyłkę przy zamówieniu poniżej ilości paletowych lub mix palet ponosi Zamawiający.
3.4 Firmy kurierskie i koszty dostawy:
a) PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE:
- Kurier Fedex: 22 zł netto – paczka do 30 kg brutto
b) PRZEDPŁATA / KREDYT KUPIECKI
- Kurier Inpost: 18 zł netto – paczka do 30 kg brutto
- Kurier Fedex: 18 zł netto – paczka do 30 kg brutto
c) ODBIÓR OSOBISTY NA NASZYM MAGAZYNIE
możliwy tylko po wcześniejszych ustaleniach z Opiekunem Klienta
3.5 W przypadku podania przez Zamawiającego błędnego adresu miejsca dostawy, ilości i niewłaściwego
asortymentu - Sprzedający zastrzega sobie prawo obciążenia Zamawiającego kosztami transportu wynikającymi
z pomyłki. W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki pobraniowej z powodu braku gotówki - ponowny koszt
transportu ponosi Zamawiający.
§ 4.
TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
4.1 Termin realizacji zamówienia to 48h, od chwili złożenia zamówienia lub w przypadku zamówień z
przedpłatą, od chwili zaksięgowania zapłaty na koncie.
4.2 Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, w przypadku braku zamawianego towaru, bądź innych
losowych przyczyn, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego.
4.3 Nie deklarujemy realizacji zamówień w ten sam dzień, gdy zamówienie zostanie złożone do określonej
godziny.
§ 5.
REKLAMACJE
5.1 Wszelkie niezgodności w dostawie Zamawiający jest zobowiązany zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu
dostawy lub najpóźniej do 14 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki. Reklamacje przyjmowane są tylko za
pośrednictwem wiadomości email. Na rozpatrzenie reklamacji Sprzedający ma 7 dni roboczych, od chwili
otrzymania zgłoszenia.
5.2 Sprzedający przyjmuje reklamacje towaru w przypadku:
- wysyłki towaru niezgodnego z zamówieniem;
- wysyłki niekompletnego zamówienia (brak);
- wysyłki produktów z innym terminem ważności niż podany na platformie B2B;
- uszkodzenia się produktu podczas transportu, przy niezniszczonym opakowaniu zewnętrznym (karton), tylko i
wyłącznie za okazaniem zdjęć uszkodzonego produktu;
- uszkodzeń przesyłki (opakowanie zewnętrzne, karton) wynikającej z transportu, tylko i wyłącznie za
okazaniem zdjęć uszkodzenia oraz sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera oraz zgłoszenia jej w
ciągu 7 dni od dostawy.
W przypadku nie spełnienia tych warunku reklamacja zostaje odrzucona.
5.3 Za reklamacje złożone przez klientów kupującego, odpowiada kupujący, który z kolei ma prawo do złożenia
reklamacji w firmie Radziowi Sp. z o. o.
§ 6.
PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA
6.1 Sprzedający udziela płatności odroczonej po minimum dwóch zamówieniach w trybie przedpłaty, pod
warunkiem, że Ubezpieczyciel wyraża zgodę na współpracę z danym klientem . Termin płatności odroczonej
wynosi 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.
6.2 W przypadku gdy Ubezpieczyciel nie wyraża zgody na współpracę z danym klientem, Sprzedający wymaga
przy wszystkich zamówieniach płatności za pobraniem lub przedpłaty. Przedpłatę należy dokonać na podstawie
podsumowania złożonego zamówienia, wpisując w tytule przelewu nr zamówienia.
6.3 Sprzedający wymaga od Zamawiających terminowego opłacania faktur.
6.4 W przypadku zalegania z płatnościami, Sprzedający wstrzymuje nowe zamówienia do momentu
uregulowania przeterminowanych faktur. Możliwość składania zamówień na platformie B2B zostaje
zablokowana do chwili opłacenia faktury.
6.5 W przypadku braku dokonania płatności przez Zamawiającego pomimo przychodzących powiadomień,
Sprzedający kieruje sprawę do windykacji.
§ 7.
WYCENY INDYWIDUALNE
7.1 Zamawiający ma prawo do złożenia zapytania o wycenę indywidualną dla danego produktu do Opiekuna
Klienta na większą ilość (tj. min jedna paleta wybranego produktu lub mix-paleta składająca się z wielu
produktów)
7.2 Zapytanie należy złożyć mailowo pod adresem Office@radziowi.pl. Opiekun klienta skontaktuje się z
Zamawiającym oraz przedstawi wycenę indywidualną oraz czas realizacji zamówienia.
"RADZIOWI" Sp. z o.o.
ul. Chopina 8a
36-200 Brzozów